Subject: FW: Põima-Kadrina mnt äärse KLT kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 14:59:27 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Indrek Lensment <[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 2:49 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: RE: Põima-Kadrina mnt äärse KLT kooskõlastamine

Tere

Tegime täiendused ja muudatused ära ja esitame uuesti.

Küsimustele eraldi vastama ei hakanud. Side kaevu märkuse osas tegime
äärekivi joonele nihutuse nii, et kaev mahuks ikkagi äärekivi taha.

Loodame kiiret tagasisidet.

Link:
<https://tinterprojektee.sharepoint.com/:f:/g/EpZlEci9BDFPmruj0vDzt98BIlQc
kcZmwZtG83NoeVVJxg?e=Wc9UBr>  CD_27-23-TP Kadrina Tapa tee KLT

Tervitades

Indrek Lensment

Tinter-Projekt OÜ

5221106

Tänan projekti eest.

Edastan tähelepanekud projekti täiendamiseks:

Maade spetsialisti tähelepanekud IKÕ plaanide kohta:

Jalgtee

*	Pos 1 ei ole näha, mis riigiteele see ulatub ehk puudu riigitee
nimi ja katastriüksuse tunnus
*	POS 3- maa ei kuulu TRAM-ile, seda meie plaanil mitte näidata
*	Esimesel plaanil on näha ka POS 5 ala, palun see ka ära märkida ja
tabelisse kanda juba esimesel plaanil
*	Samuti peaks teisel lehel olema juba kirjeldatud POS 6
*	Lehel 4 peaks olema kirjeldatud ka POS 10
*	Pos 7 IKÕ viirutada kinnistu piirini. Sama POS 9-saga.
*	POS 10 lk 6- miks sellele hallile alale, kus jalgtee katkeb
(sillal sõidutee?), on IKÕ määratud?

Tänavavalgustus

*	Pos 1 pole TRAM-i maal, palun eemaldada meie plaanidelt
*	Esimesel plaanil peaks olema ka POS 3 juba näidatud
*	POS 6 seatakse K2-le (eeldan et sadeveekanalisatsioon)- pole
tingmärki ja IKÕ ala peaks olema teist värvi kui tänavavalgustuskaablil
(viirutus ära tuua ka tingmärkides, nt punase viirutuse seletus IKÕ
seadmise ala tänavavalgustuskaabli ja mastide paigaldamiseks ja X värvi
viirutus IKÕ seadmise ala sademeveekanalisatsiooni seadmiseks)
*	Lehel 6, kus POS 6 edasi läheb tuleks punase viirutuse asemele
panna siis sademeveekanalisatsiooni viirutuse värv ja lisada
leppemärkidesse trassi tingmärk
*	Vaadake üle ka sama põhimõttega leht 7- siin väike jupike
tänavavalgustust algab, korrektne oleks see ka juba välja tuua
*	Lehel 8 ka puudu sademeveekanalisatsiooni tingmärk ja viirutus
muuta teist värvi ja lisada leppemärkidesse

ÜLDIST

*	Kui plaanil on nt drenaaž ja tänavavalgustus ja kanalisatsiooni
trassid ka näidatud, peaks need ka tingmärkides kajastatud olema.
*	Palun pange ebavajalikud kihid IKÕ seadmiseks kinni- nt
kaitsevööndid, piketi numbrid, murukülv
*	Drenaažile ka vaja IKÕ seada.

Elektriinseneri tähelepanekud tänavavalgustusele:

*	Palun esitada valgustuse projektile koostatud valgusarvutused ,
saata ka valgusarvutuse Dialux EVO  fail.

Tehnovõrkude spetsialisti tähelepanekud:

1.	Mnt nr 17151 km7,68; Mast 1:12 ülekäigukohal on asfaltkatte
servast ca 0,7m – peab olema 1,5m (EVS 843:2016 lk 308

Ristumisel sõiduteega peab olema tagatud sügavus tee kattest, tugipeenrast
1,5m (ristlõikel 1,24m), puurkaeviku lähim serv asfaltkattest peab jääma
samuti min 1,5m kaugusele, tuleb näidata ka asendiplaani joonisel ja
ristlõikel.

2.	Samad märkused mnt nr 17151 ristumise km 7,78 juures mastid 1:7 ja
1:6 – kaugus asfaltkattest, äärekivist peab olema 1,5m ning sügavus
(projektis 1,25m) riigitee sõiduteest, tugipeenrast 1,5m, kaeviku lähim
serv 1,5m kaugusel, need näidata ka joonistel.
3.	Kõikide uute mastide kaugus äärekivist või asfaldi servast peab
jääma 1,5m

Liikluskorraldaja tähelepanekud:

*	künnised peab tähistama hoiatusmärkidega nr 156 (mõlemast suunast
50-100 m kaugusele enne künnist) ja künnise kaldosa alguses märkidega
688a/b.
*	Jalakäija piiretele peab projektis näitama ka nõuded TRAMi juhend
„Teepiirdesüsteemid“. p. 8 JALAKÄIJAPIIRDESÜSTEEMID, sest suvalisi
torupiirdeid ei ole lubatud enam riigiteede äärde panna.
*	Sellel klompkivist peenrakindlustusel puudub info äärekivi
kõrgusest- sobiv võiks olla 3 cm ja otstest 0 viia.

*	Sellised asjad kõnnitees või vahetult kõnnitee servas on ohtlikud,
sinna on võimalik millegagi sisse sõita.

Tuleb kuidagi teistmoodi lahendada. Võimalik variant:

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Indrek Lensment <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 8, 2024 9:29 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Aarne Laas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Põima-Kadrina mnt äärse KLT kooskõlastamine

Tere

Taaskord projekti täiendused tehtud. Saadam uuesti tutvumiseks.

Projekti üldine tähtaeg on läbi ja seetõttu sooviks võimalikult kiiret
tagasisidet.

Loodetavasti saab nüüd mõne väikese märkusega hakkama.

Projekti materjal lingil:
<https://tinterprojektee.sharepoint.com/:f:/g/EpZlEci9BDFPmruj0vDzt98BIlQc
kcZmwZtG83NoeVVJxg?e=bOLML5>  CD_27-23-TP Kadrina Tapa tee KLT

Lugupidamisega

Indrek Lensment

Tinter-Projekt OÜ

5221106